la teva web de ciclisme
Fòrum d'INFOBICI.COM
 Lista de foros  |  Nuevo asunto  |  Subir al principio  |  Ir al asunto  |  Búsqueda  |  Conectar   Asunto anterior  |  Asunto siguiente 
 Dissabte per Collserola o Serra Litoral
Autor: Daniel Gómez 
Fecha:   15/09/2011 14:05

Hola a tothom.
Avans de tot em vull disculpar per causar baixa a última hora el passat cap de setmana, encara que amb tota la gent que hereu, segur que no em vàreu trobar a faltar. Espero que disfrutèssiu al màxim i que per la propera sortida, hagueu canviat els bidons.
A lo que vamos: Aquest dissabte tinc mig aparaulada una sortida per Collserola amb el meu cunyat. Ell serà la tercera vegada que roda per aqesta muntanya tan maca que tenim al costat de Barcelona i l'últim cop que vàrem sortir, ja ens vam recórrer quasi tota la part que jo em conec: És a dir, Font Groga, Can Borrell, els Matamachos...
Algú s'apuntaria per sortir més o menys de 9 a 14h., jo ja he mig quedat per dinar i ensenyar-nos nous camins com la part que em sembla que és diu la "Riereta", perdoneu-me, o algun nom semblant, que ja vaig fer un cop amb el David i que està per la part de Molins de Rei?.
També he pensat que una altre opció podria ser fer una Serralada Litoral fins on s'arribi.
Moltíssimes gràcies i fins aviat.

Responder a este mensaje
 Vista con hilos   Asunto anterior  |  Asunto siguiente 

Responder a este mensaje
 Su nombre:
 Su dirección de correo electrónico:
 Asunto:
 Repita conmigo 'merluza':

infobici

Protecció de dades | Informació legal | Afegir a favorits

Webs Recomanades:
Tienda online ciclismo | Noticias ciclismo | Club ciclismo | Agenda ciclismo | Blog ciclismo| Outlet ciclismo
Publicidad y Marketing | Copistería Barcelona | Soluciones de impresión | Cupones descuento